Pogoji poslovanja

Splošni prodajni pogoji

Splošni prodajni pogoji spletne trgovine Lojz Lojz so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določajo delovanje spletne trgovine Lojz Lojz ter urejajo poslovanje med spletno trgovino Lojz Lojz in kupcem. Spletno trgovino Lojz Lojz upravlja Galerija okusov, d. o. o., Novo Celje 9, 3301 Petrovče, davčna številka: SI66524555. Več o podjetju in vizitko podjetja dobite na www.galerijaokusov.si.

 

Pomoč uporabnikom

Informacije o naročilih, dostavi in reklamacijah v zvezi s spletnimi nakupi

  • e-naslov: info@galerijaokusov.si
  • telefon: 031/657-605 od ponedeljka do petka od 11:00 do 14:00

Pomoč pri spletnem nakupu

  • telefon: 031/657-605 od ponedeljka do petka od 11:00 do 20:00

Cene

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Lojz Lojz in se lahko razlikujejo od cen v prodajalnah, ki prodajajo izdelke Lojz Lojz. Galerija okusov, d. o. o., si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila. Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa, hkrati pa se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Naročila

  • Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo "Novo naročilo spletni trgovini Lojz Lojz," s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v nekaj minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev.
  • Galerija okusov, d. o. o., si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli v prijavi oz. ob oddaji naročila.
  • Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
  • Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili in vam po navadni pošti nekaj dni kasneje poslali račun.

V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila nas lahko pokličete na telefon: 031/657-605 ali pošljete e-sporočilo na: info@galerijaokusov.si.

Načini oddaje naročila

Naročila preko Spletnega centra

  • Oddajo naročila začnete s klikom na gumb Dodaj v košarico.
  • Naročilo lahko oddate 24 ur na dan vse dni v tednu.
  • V primeru težav nas pokličite na 031/657-605 ali pošljite sporočilo na info@galerijaokusov.si.

Naročila preko telefona

  • Pokličite na telefonsko število 031/657-605.
  • Naročilo lahko oddate od ponedeljka do petka od 12:00 do 15:00.
  • Naročite lahko izključno izdelke, ki imajo košarico (ikona).
  • Pri naročilih preko telefona lahko izberete izključno plačilo po povzetju (plačilo preko plačilne kartice ni možno).

Naročila preko e-pošte

  • Pošljite elektronsko pošto na naslov: info@galerijaokusov.si.
  • Naročilo lahko oddate 24 ur na dan vse dni v tednu.
  • V naročilo vpišite:
    • šifre izdelkov s količinami
    • vaše podatke (ime, priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko)
    • željen naslov dostave.
  • Pri naročilih preko e-pošte lahko izberete izključno plačilo po povzetju (plačilo preko plačilne kartice ni možno).
  • Naročite lahko izključno izdelke, ki imajo košarico (ikona).

 Preklic naročila

Prejeta naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronskega sporočila "Pošiljka oddana dostavni službi." Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti info@galerijaokusov.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite "Preklic naročila," v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila.

Sprememba naročila

Naročilo po povzetju z gotovino

Po oddaji naročila po povzetju lahko spremembe naročila posredujete po elektronski pošti na naslov info@galerijaokusov.si in posredujete sledeče podatke:

  • ime, priimek in številko naročila
  • izdelke, ki jih želite dodati, spremeniti ali odstraniti s količinami
  • želene spremembe dostave ali načina plačila

Naročilo s plačilno kartico

Po oddaji naročila, plačanega s plačilno kartico, je postopek spremembe naročila zaradi opravljene rezervacije sredstev na plačilni kartici sledeč:

  • prekličite naročilo po zgornjih navodilih za preklic naročila
  • izdelajte novo naročilo.

Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Galerija okusov, d. o. o., Novo Celje 9, 3301 Petrovče. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@galerijaokusov.si ali po telefonu  031/657-605.

Načini plačila:

  • Po povzetju z gotovino
  • S plačilnimi karticami
  • Po predračunu, ponudbi ali osebnem prevzemu

Izdaja računa

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Pri poslovanju preko spleta  bomo izdali račun ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko bo blago odpremljeno.

Dostava

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Kupljeno blago je dobavljivo običajno v od 2 do 7 delovnih dneh, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

Ker želimo ugoditi vsem kupcem, kupljeno blago dostavimo kamorkoli v Sloveniji. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije. V kolikor želite, da vas s strani Pošte Slovenije o dostavi obvestijo preko telefona, nam to posebej sporočite. Dostava blaga v tujino je možna izključno na podlagi medsebojnega individualnega dogovora ob vnaprej definirani lokaciji in izračunanih stroških pošiljanja. V tem primeru nam preko e-pošte na naslov info@galerijaokusov.si pošljite vaše podatke in želene izdelke s količino, da vam pripravimo predračun.  

Strošek dostave

Strošek dostave je določen glede na težo izdelka.

Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani izključno s strani podjetja Galerija okusov, d. o. o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.

Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne trgovine Lojz Lojz za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila ter v primeru upravičenosti in posebnih akcij, posredovanje kupona za unovčevanje.

Ukinitev registracije

Če želite ukiniti vašo registracijo v "Mojem računu," to sporočite na elektronski naslov info@galerijaokusov.si.  Za preverjanje pristnosti podatkov, vas bomo  kontaktirali in vam dokončno potrdili ukinitev vaše registracije. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za ukinitev registracije, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.

Pritožbe in spori

Galerija okusov, d. o. o., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 031/657-605, pošljite elektronsko sporočilo na info@galerijaokusov.si ali nam pišite na naslov Galerija okusov, d. o. o., Novo Celje 9, 3301 Petrovče. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.